ANI PRAVIDELNÝ SPORT VÁS NEZACHRÁNÍ OD VLIVŮ SEZENÍ

Pokud pravidelně sportujete, stále ještě nemáte vyhráno. Nové studie prokazují, že nadměrné sezení škodí i těm, kteří pravidelně cvičí. Šokující že?

Pohled do zákulisí…

Tady vám dávám malou ukázku toho, jak pracuji na počítači právě teď já. Někomu se bude zdát toto prostředí dost neprofesionální, ale věřte, že je zdravější než vaše jídelní židle. 🙂

Ergonomickou domácí kancelář ještě zařízenou nemám, ale měním prostředí tak, aby záda nebolela.

  • Osvědčila se mi stolička od klavíru, na kterou pokládám laptop, když nepíšu, a jen poslouchám přednášky, jsem na zoomu a podobně. Dá se u ní dobře nastavit výška a já nepředkláním u práce hlavu.
  • Sedím na zemi v různých pozicích, střídám posedy (ukážu příště). Ono totiž sedět na nohách na podlaze bolí a proto po chvíli musíte změnit pozici a pak znovu a ještě. A o to tady právě jde. Po krátkých intervalech měním pozice a tím jsem vlastně neustále v pohybu.
  • Po chvíli vstanu, projdu se a masíruju chodidla, nebo hrudník pod klíční kostí míčkem pro rozvolnění trigger pointů, ale postačí i jiný trvrdší míček.

Vyzkoušejte jiné pozice na homeoffice či v kanceláři i vy. Rozhýbejte svoje tělo při práci v kanceláři i na home office a zbavte se tak bolestí zad a dalších nemocí, které za pár let mohou zaklepat na dveře. Bohužel vlivy dlouhodobého sezení neodstraníte ani hodinovým během v parku po práci.

Adela Kiss
Zvedám lidi ze židlí a na pomoc si beru chodidla.Můj příběh si přečtěte zde>>|
  • Nejnovější články
  • Chcete se více hýbat, ale brání vám v tom sedavé zaměstnání?

    Začtěte se do eBooku zdarma a rozhýbejte tělo v kanceláři právě ted’.

  • Kategorie