Bolest zad neustupuje?

Už víte, že je u práce na počítači důležité měnit pozice a zařadit pohyb i v pracovní době, ale zdá se že stání vám dělá stejné problémy jako sezení?

Podívejme se na důležitý, ovšem mnohokrát opomíjený článek, který je tak důležitý při samotném stání.

VAŠE CHODIDLA

Oslabená noha má za následek nestabilitu, která vede ke kompenzaci správného držení těla a bolesti. Deformace palce je bohužel častým jevem, který postihuje 23 % osob ve věku 18–65 let, více než 36 % ve věku nad 65 let a je výsledkem dlouhodobého nošení bot s úzkou špičkou.

Chraňte své zdraví a začněte stát bez bolesti:
· noste (funkční) obuv ve tvaru chodidla s dostatečným prostorem, aby se prsty mohly roztáhnout a chodidlo rozšířit a zploštit;
· stůjte a zatěžujte chodidla vlastní vahou, čímž se vytvoří síla, která stimuluje přirozený tvar a funkci chodidla.

Tip na protažení prstů: jednoduše použijte gumičku a trochu svým palcům pomozte, aby se naučily vrátit se do zdravé pozice.

Krásný den.

Adela Kiss
Zvedám lidi ze židlí a na pomoc si beru chodidla.Můj příběh si přečtěte zde>>|
  • Nejnovější články
  • Chcete se více hýbat, ale brání vám v tom sedavé zaměstnání?

    Začtěte se do eBooku zdarma a rozhýbejte tělo v kanceláři právě ted’.

  • Kategorie